Welkom bij VVD Hulst

Om dat zo te houden en verder te ontwikkelen moet hard gewerkt worden en goed bestuurd. De VVD Hulst heeft mensen die bereid zijn hun steentje bij te dragen. Een groep vrouwen en mannen die verantwoordelijkheid willen nemen voor de leefbaarheid in de gemeente Hulst. Voor iedereen, van jong tot oud. Zeker ook kwetsbare mensen, waaronder ouderen, hebben onze zorg. Ook de komende jaren is samenwerking met andere partijen, (buur)gemeenten, provincie, Rijk voor de VVD een belangrijk onderdeel bij het besturen van onze Gemeente. Samenwerking betekent gelijkwaardige partners en daarvoor hebben we een sterk bestuur nodig. VVD HULST levert daar graag een bijdrage aan. VVD HULST vindt het belangrijk om gezamenlijk aan een duurzame toekomst ook voor onze kinderen en kleinkinderen te werken.

van links naar rechts: Rudy van Haperen, Dominique van Haperen, Ger de Bruijn, Peter Brand, Edwin Naessens, Clen de Kraker, Monique de Bruijn, René Ruissen, Gert Jan Menheere, Bas Rijk (op de foto ontbreekt Erik Voet)